شاید نام انتخابی برای این متن عجیب باشه ولی با یک بررسی ساده به این نتیجه میرسیم که وست ویژن مثل یک شطرنج شده!!!...
برگردیم به عقب به سال 85 همه می گفتند وست نمیتونه بیشتر از 6 ماه دوام بیاره و خیلی هم تبلیغ کردند اما دکتر در اولین حرکت خودش با برگزاری سمینار 3 خرداد تمام حریفان خودش را کیش کرد و تا مدتی همه مخالفان تو فکر این حرکت بودند و دنبال یک حرکت جدید. تا اینکه در تابستان موفق شدند؟ و با بسته شدن دفتر مرکزی همه گفتند کار بابایی تمام شد. ولی هنوز 2 هفته نگذشته بود که حرکت بعدی بابایی باز هم همه را کیش کرد و آن سمینار سردار طلایی بود و هنوز همه مبهوت این حرکت بودند که با برگزاری سمینار بعدی و دعوت از دادستان کل کشور همه را میخکوب کرد و در حرکت اخر هم با برگزاری سمینار سیم کارت بین المللی تقریبا همه مخالفان را از دور کنار زد (البته سمینار ماه رمضان و برنامه های شبکه اول و دوم سیما هم بود).
در این مرحله بود که بازاریابان وست فکر کردند دیگه کسی نمی تونه مخالفت کنه و همه تار و مار شدن و همزمان دکتر بابایی بازی را به دست لیدر ها و بازاریابها سپرد تا ادامه این شطرنج را انها انجام بدند اما متاسفانه بعضی از بازاریابانی که مهره های کلیدی این صفحه شطرنج (مثل وزیر و اسب و فیل دستشون بود) با حرکت های ناشیانه که تقریبا همه می دونن مهره های اساسی دکتر را نابود کردند مهره هایی که برای به دست آوردنشون خیلی تلاش شده بود ولی دکتر که فقط مهره شاه را خودش حرکت میداد بی کار نبود و شروع به حرکت کرد و حتی باعث شد که بعضی از مهرهای خودش هم از صحنه خارج بشن و الان دکتر مانده و چند تا سرباز ساده که دارن مبارزه می کنن.
در حال حاضر همه فکر می کنند وست ویژن کیش شده و به خاطر نداشتن مهره های کلیدیش (بعضی لیدر ها) در آینده ای کوتاه مات خواهد شد ولی دکتر بابایی منتظر هست تا مهره هایی که در خانه های نا مناسب جا گرفته اند و مهره سوخته هستند (افرادی که فقط در خوشی ها وست را می خوان)
از زمین بازی خارج بشن تا با مهره های باقی مونده و با حرکتی جدید مثل سنوات گذشته حریف خودش را کیش کنه و شاید هم این دفعه انها را مات کنه.وست ویژن یزد
با عرض سلام و احترام خدمت تمامی خوانندگان و همراهان این وبلاگ.
امروز تصمیم دارم شما را به گذشته ببرم. بله، امروز به جایی می رویم که وست ویژنی ها قدرتمندانه، با اقتدار و پر امید کار می کردند.
همان جایی که با ایمان تمام افراد را وارد مجموعه ی خود می کردند.
همان جایی که درآمد بسیار خوبی از وست ویژن داشتند.
همان جایی که یکی از لیدرها به ما نشان داد با 21 جایگاهی که دارد هفته ای 5 تا 10میلیون تومان درآمد از طریق وست ویژن دارد.
همان جایی که در مجموعه ها افراد زیاد می شدند و آموزش ها کم.
همان جایی که هر کسی که وست ویژن را می شناخت از پرزنت بعضی ها متحیر می ماند که آیا این افراد وست ویژن را معرفی می کنند یا شرکت جدیدی راه اندازی کرده اند.!
همان جایی که دروغ دلیل اول موفقیت شناخته شد.
همان جایی که بدون معرفی کار از افراد پول می گرفتند و به آن ها وعده ی سود کلان می دادند.
بله، همان جایی که از یک مادر ۶۰هزار تومان گرفتند و به او گفتند ۳ ماه دیگر پول جهیزیه ی دخترت را به تو می دهیم.
همان جایی که مدیرعامل فهیم و صبور وست ویژن آقای دکتر بابائی به همه هشدار داد که دروغ نگویید، آموزش درست ببینید، افراد را آموزش دهید و...
گویا آن روزها این به اصطلاح لیدرها و دلسوزان چیزی جز پول بیشتر و درآمد بالاتر را نمی دیدند.
در همان زمان بود که آقای دکتر بابائی با بررسی شرایط و با آینده نگری بسیار صحیح، به این نتیجه رسیدند که اگر این روند ادامه پیدا کند، در آینده ای نزدیک مشکلات بی شماری گریبان گیر وست ویژن می شود.
در نتیجه آقای دکتر بابائی به بررسی مدل های مشابه پرداختند.
ایشان 4 گروه از کارشناسان متخصص را مامور بررسی در زمینه ی نت ورک مارکتینگ، شرکت های موفق، دلایل موفقیت این شرکت ها، بررسی آموزش های مختلف نت ورک مارکتینگ و ... نمودند و این افراد در دبی به مطالعه و بررسی پرداختند. آقای دکتر بابائی با توجه به نتایج تحقیقات این افراد و با توجه به تصمیمی که از قبل گرفته بودند، پکیج آموزشی جدیدی را در 4 سطح از ابتدایی تا حرفه ای تنظیم کردند و برای اولین بار آموزش های تخصصی نت ورک مارکتینگ توسط ایرانیان را مطرح کردند.
البته این روند بعدها دستخوش تغییراتی شد و به شکلی جالب در اختیار افراد قرار گرفت که در قسمت های بعد در مورد آن بحث خواهیم کرد. اما در حال حاضر می خواهم توجه شما را به نکته ای دیگر جلب کنم:
_ آیا تاکنون از خود پرسیده اید که واقعا اگر مدیرعامل توانای وست ویژن به فکر منافع خودش بود، چرا وقتی وست ویژن در اوج درآمد بود، به دنبال درست کردن مسیر حرکتی اعضای شرکت رفت و حتی به دست خود بعضی از افراد را اخراج کرد؟(مگر این کار باعث کم شدن درآمد شرکت نمی شد؟)
_ آیا تاکنون از خود پرسیده اید که چرا آقای دکتر بابائی هزینه های سنگینی پرداخت تا روش های آموزشی مطلوب و مطمئن در اختیار وست ویژنی ها بگذارد؟
_ آیا تاکنون از خود پرسیده اید که اگر دکتر بابائی به فکر منافع خود بود، چه لزومی داشت که تا این حد بر روی آموزش تاکید کند؟
و از همه جالب تر این است که بعضی از افراد با بی انصافی تمام نه تنها این تلاش ها بلکه مدرک دکترای نت ورک مارکتینگ آقای دکتر بابائی را نادید می گیرند و به راحتی می گویند "اول باید بداند نتورک چیست و بعد... یا می گویند پرزنت ها را ببینند تا هم ... و هم نقایص را ببینند.!!!!!"
گویا این افراد خود را به نادانی زده اند و یا اصلا نمی دانند که دکترای نت ورک مارکتینگ یعنی چه؟ طراحی پلان کاری و وب سایت و انجام برنامه ریزی کاری برای یک شرکت بزرگ چه کاری است. علت تغییر پلان کاری چیست؟ اولین پرزنت ها و فالو ها توسط چه کسی در وست ویژن انجام شد و ...
در قسمت بعدی در مورد موضوعی می نویسم که شاید کمتر کسی از افراد مجموعه ها آن را بدانند.
http://www.esfahanmastersteam.blogfa.com/
ادامه دارد...
نویسنده:
سه شنبه 27 فروردین1387 ساعت: 1:5
دوست عزیز سنگکشها
مثل اینکه شما پاک خودتو زدی به اون راه چرا سفسطه می کنی طبق نظر شما چطوره به هر کی می خواد بیاد بگیم شما 1میلیون تومان بده اصلا" بذار به حساب باخت تا تموم دست اندر کاران شرکت ما راحت باشند! چون شما هر کاری که بخواهی بزنی سرمایه بیشتری میطلبد و ضررش هم بیشتر است! اّقا ما داریم از مسئولیت افراد صحبت می کنیم من اگر ورودی خام هستم یک وظیفه دارم اگر مجموعه دارم یک وظیفه اگر لیدرم یک وظیفه اگر مدیر عامل یک وظیفه دشمن وست خود ما هستیم که فقط به به و چه چه بلدیم اگر حرف شما برای مدیرعامل صادق است چرا لیدرها حق ندارند؟ چرا روزی که لیدر ها بلاک شدن کسی حرفی نزد ؟ به نمظر من شما زیاد نت کار نکرده ای اگر هم کار کرده ای اصولی نبوده وگرنه می دانستی کار نت خیلی حساسه اگه جلوی اشتباهات رو نگیری یک اشتباه کوچک فاجعه می اّفریند ما که به دکتر ایراد نمی گیریم ما محصول و خدمات به قیمت و شفاف بودن می خواهیم همین در مورد بقیه نت ها هم که گفتی عاقبت اّنها هم دیدیم یعنی ما هم قراره به اونها بپیوندیم؟ سیستمی که انتقاد نپذیرد و اصلاحات انجام ندهد محکوم به فناست
نویسنده:
سه شنبه 27 فروردین1387 ساعت: 23:3
من با نظر دوستانی که روی محصول مانور میدهند موافقم محصول متنوع- متعدد و به قیمت باشد درصد بالایی از مشکلات حل است البته مشکلات بازاریاب ها
نویسنده:
چهارشنبه 28 فروردین1387 ساعت: 1:42
منتقدان گرامی: (در مونده.خواننده.وبازار یاب شبکه ای)
ریسک کردن یعنی انجام هر عملی که منجر به از دست دادن جان و مال و موقعیت شخصی بشه.
خرید از وست ویژن و فعالیت در آن که ریسک نیست! مگر اینکه یک لیدر کار و یا محصول و یا موقعیت شرکت رو به دلایل منافع شخصی و یا ترس از عدم رشد مجموعه . اون طوری که هست بازگو نکنه این مجموعه ها چون انتقاد پذیر نیستند و غیر اصولی رفتار میکنند محکوم به فنا هستند.به همین دلیل اونا کارهای پر ریسکی(پر خطری)کرده اند.به دلیل همین عدم انتقاد پذیری مدیر عامل شرکت مجبور میشه سیاستهای کاری رو تغییر بده.از دیدگاه استانداردهای بین المللی نتورک مارکیتینگ و بزرگترین نتورکرهای با تجربه و حرفه ای دنیا تغییراتی که پایه های یک شرکت رو مستحکم تر کنه بسیار عالی و ضروری است.چون بازار یابان واقعی و صادق با داشتن یک شرکت قدرتمند فعالیت بهتری میتونند داشته باشند.ولی این تغییرات از دیدگاه (باینری بازها) فاجعه ست.که این مهم نیست! چون به دلیل داغ بودن بازار نتورک در ایران دیگه نمیتونند پول به جیب بزنند و ادعای کار و زحمت کنند. در یک شرکت کالاگردان که محصولش آنلاین و هر جایگاه فول کالا باشه دیگه کسی نمی تونه به خاطر پول و پورسانت. 93 جایگاه به شخص تازه وارد بفروشه!!!در شرکتی که شرط ارتقاء به سطح های بالاتر. گذراندن آموزشهای تخصصی باشه دیگه کسی نمیتونه همه چیز رو زیر پا بگذاره و کر و لال وارد مجموعه کنه!!! شما هایی که نتورکر هستید خودتون قضاوت کنید که این یک واقعیته یا تعصب! یا طرف داری؟؟؟
اینا دردهاییه که به جون نتورکرهای ایرانی ایرانی افتاده بود! هر دردی یه دوا درمونی داره البته زیر نظر یه (دکتر)متخصص که ما داریم...
مهتاب بنور دامن شب بشکافت می نوش. دمی بهتر از این نتوان یافت
خوش باش و بیندیش که مهتاب بسی اندر سر خاک یک بیک خواهد تافت
به امید موفقیت تمامی شماها...
نویسنده:
چهارشنبه 28 فروردین1387 ساعت: 18:28
جناب سنگکشها
شما یکبار دیگه نظرات ما رو بخون بعد جواب بده ما کی گفتیم امتحان و اصلاحات و تغییرات نباشه ؟ ما اگه باینری باز بودیم که می گفتیم هر جنسی می خوای بده یا اصلا" نده ایکارت بده ما جایگاه بزنیم. عزیز من سفسطه نکن یک سئوال را جواب بده کالاهای شرکت به صرفه است؟ شما یه اّره یا نه بدون توجیه بگو تا خودت متوجه بشی
نویسنده:
یکشنبه 25 فروردین1387 ساعت: 17:39
به نظر من اول باید ببینیم در شرکت چه خبره چه کارهایی شده بعد بیاییم نظر بدیم که چه کار کنیم. با نظر اقا یا خانم خواننده 100% موافقم. در جواب اقا یا خانم درمونده باید بگم که اشتباه کار همین جاست که چون اسم کار زیر مجموعه تجارت الکترونیکییه پس نیروی کار و مراحل کاری نیازی نیست. وست ویژن از روز اول با این اشتباه به دنیا اومد و حالا واقعا داره از بین میره.
دوستان اساتید نتورکرها سرمایه گذارها بازاریابها و و و و . . ..
بابا جون یه شرکت که میخواد بشه میکروسافت گوگل ای بی یاهو گلدکوئست امازون ام وی و خیلی های دیگه روش درست و پیشرفته مدیریت و سازمانی رو دقیقا و درست و ارمانگرا اجرا میکنه و هر چند وقت یکبار به عقب بر میگرده و اشکالات رو برطرف میکنه و فقط یه سایت بهش اظافه میشه و قسمتی از کار تغییر شکل میده.
در واقع باید بگم درست مثل همون وزارت خونه که درمونده گفت باید باشه
قرار نیست یه سایت جای تمام ادمها و مراحل و بخشهای یه شرکت رو بگیره. به نظر شما احمقانه نیست. ایا باید انتظار داشت که یک سایت به تنهایی موفق بشه.
من یادمه اون اوایل چند نفر استاد صنایع دستی (کارهای چوبی) رو بردیم شرکت محصولهاشونو نشون دادند اقای نامداری گفت خوشم نیومد. شاید محصولهاشون واقعا خوب بود یا نبود اما توی تجارت به این بزرگی سلیقه ای بودن جواب میده؟؟؟؟ یا تخصصی بودن؟؟؟؟
این کوچکترین مسایل بودن که دست به دست هم دادن.. . . .
از دیدگاه من وست خیلی زود بزرگ شد و اگه نتورکر های خوبی باشیم تو اموزشهای اصولی یکی از مواردی که باعث سقوط یه نتورک میشه رشد سریع هست. با این حال در کنار این رشد سریع و این پتانسیل بالا بابایی حتی نکرد پرسنل رو اظافه کنه کم کارهارو درست کنه و بدکارهارو حذف. 10 نفر نمیتونن کار 500 هزار نفر رو راه بندازن. تازه 500 هزار نفر که اگه نصفشون لول اخر باشن و نصفشون بخوان هر کدوم 2 نفر وارد کنن میشه 750 هزار نفر.
بابا جون هنوز خیلیها محصول نگرفتن چون نیست. چون اگه باشه بخش تحویل کالا تو کارش حرفه ای نیست.و و و و
نویسنده:
دوشنبه 26 فروردین1387 ساعت: 0:4
در جواب (خواننده) و(در مونده)
عزیزان مطمئن باشید تمامی آدمها در طول زندگی خودشون با ریسکها و فعالیتهای مختلف بارها و بارها شکست می خورند و متضرر می شوند. هم از لحاظ پولی وهم از لحاظ وقت و زمان و اعتبارشون هم زیر سوال میره. نتورک هم تنها یکی از این فعالیتهاست. با این اختلاف که:
بخصوص در وست ویژن (در نتورکهای دیگه که هیچ) یه شرکت و یک مدیر عامل هست که بعضی ها همه تقصیرات رو گردن اونا بگذارن.و خودشونو تبرئه کنند. ولی...
ولی در بقیه موارد زندگی اگر افراد خواستند خودشونو تبرئه کنند. باید شناسنامه شون رو با دست خودشون باطل کنند....
***موفق و پیروز باشید***
نویسنده:
دوشنبه 26 فروردین1387 ساعت: 18:14
سلام جناب سنگکشها من نمی دونم این نوع طرفداری که شما از شرکت میکنید از کجا سرچشمه میگره ولی به حضورتون عارضم اگه بحث ریسک کردن باشه و شکست خوردن حرف شما رو کاملا قبول دارم ولی در اینجا بحث - بحث ریسک نیست اینجا حساب دو دوتا چهارتا بود یعنی می اومدیم یه کالا می خریدم و به دیگران هم توصیه میکردیم که از شرکت کالا بخرند و ما پورسانت و یا هرچی که اسمشو میذارید دریافت کنیم و این جای ریسک نداشت چون انصافا من خودم رو عرض میکنم و کاری به تعداد محدود بازاریابانی که سو’ استفاده می کردند ندارم من به نوبه خودم سعی کردم در این مدت با تمام تلاش و حسن نیت کارم رو انجام بدم و الان توی این موقعیت واقعا درمونده شدم که آخر عاقبت ما به کجا ختم خواهد شد حالا دوست عزیز یا شما از سیاستهای شرکت خبر دارید که خوب بهتره بقیه رو هم در جریان بگذارید که هر شب کابوس نبینیم یا اگر واقعا بی خبر هستید بهتره با واقعیتها واقع بینانه برخورد کنیم نه از روی تعصب
دوستدار همه وست ویژنیهای با غیرت ( درمونده)
نویسنده:
سه شنبه 27 فروردین1387 ساعت: 0:48
سئوال من اینه ما چه کاره ایم؟ بازاریاب. خوب چی باید بفروشیم با چه کیفیت و چه مبلغی؟اگر 100هزار کالا هم باشد ولی ارزش واقعی نداشته باشد کار بازاریابی بی معنی است. ما محصول می خواهیم به قیمت و با کیفیت همین کاری هم به شخص خاصی نداریم اگر این مساله رعایت شود همین فردا هم که شرکت بسته شود حداقل وجدان ما برای خریدارهای نهایی راحت است و هیچ شکایتی هم نیست
|
حال در این گرگ ومیش خواب الود . سرمای زیر پتو هم تن را بازی گرفته این دی کجای زمستان پاش پیچ خورد ..که عمریست لنگ بهار شده ایم؟!!! | ||||
|
وب سایت پست الکترونیک |
|
|
|
|
|
|
شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 10:19 |
توسط:بهنام |
|
سلام | ||
|
نویسنده: جمعه 23 فروردین1387 ساعت: 16:46 مهم نیست شرکت کجا باشه یا قانون نت ورک چه نواقصی داره درسته که نت ورکر واقعی به محصول کاری نداره اما با اخلاق انسانی که ما ایرانی ها داریم!!! فقط اگر محصول باارزش و ترجیحا" مصرفی باشه با هر شرایطی میشه کار کرد چون روز اول هر کسی رو که پرزنت میکنی میگه محصول براش مهم نیستو برای کار اومده ولی تا به چند تا مشکل بر می خورن اونوقت ارزش محصول میشه یه بهونه و احساس می کنه فریب خورده و پای شکایت و گله گذاری میاد وسط اگه محصول درست و به قیمت و به موقع قبل از پشیمون شدن شخص به دستش برسه نت ورکرهای واقعی می تونن دوام بیارن تا به اّدمهایی برسن که کاستی های خودشان را گردن دیگران نیاندازن و نتورکر هم مجبور نباشه فقط هعصاب و روانشو صرف سرو کله زدن با این افراد کنه به جای کار اّموزشی و حمایتی نویسنده: جمعه 23 فروردین1387 ساعت: 22:36 وست امروز اونی نیست که ما 2-3 سال پیش دیده بودیم نویسنده: شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 1:33 خوبه!!! همه به تلاطم افتادند!!! چه عجب... نویسنده: شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 11:37 حال در این گرگ ومیش خواب الود . سرمای زیر پتو هم تن را بازی گرفته این دی کجای زمستان پاش پیچ خورد ..که عمریست لنگ بهار شده ایم؟!!! نویسنده: شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 15:43 من در جواب دوست عزیز اّقا/خانم سنگ کشها می خواستم چند تا نکته بگم: نویسنده: شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 16:4 من وظیفه شرکت را از قول جان میلتون فاگ می نویسم که زیاده خواهی نکرده باشم: نویسنده: شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 20:51 دوباره سلام خدمت جناب آقا یا خانم سنگ کشها عرض شود که اولا اینکه نمیخواستم جوابی برایت بنویسم ولی دیدم چون از اون لیدرهایی هستی که پیچوندن رو خوب بلدی گفتم برای کسانیکه که آگاهی ندارند عرض کنم یا شما نتورکر نیستید که یقیناهمینطور است و یا اگر بودید میدانستید که شما دارید تجارت الکترونیک کار میکنید نه وزارت خونه که همیچین چارت تشکیلاتی رو کشیدید و فکر میکنم تمام کسانیکه با وست زندگی کردن و حتی اونهایی که آف شدند همه گی از حد توانشون هم بیشتر مایه گذاشتن ولی متاسفانه شرکت بدون در نظر گرفتن اینکه چه بلایی قرار است با گرفتن این مجوز و انتقال دفتر به دبی به سر بازاریابانش بیاورد حتما شما هم شب خوابتان نمیبرد گرفتن یه مجوز از یک کشور و تاسیس دفتر در دبی اعلام رسمی این است که وست ویژن منحل شد نویسنده: شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 21:15 مثل شركت ايرانسل تبليغات ميكردم ومديريت برهمه ميكردم وهمه شهرهايي كه هنوز نت كار ميكنند...تاانژي بگيرند نویسنده: شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 23:37 با عرض سلام خدمت اقای دلالزاده نویسنده: شنبه 24 فروردین1387 ساعت: 23:40 سوال خوبی است و جواب خوبی هم دارد آنهم اینکه خدا را شاکرم که هیچ وقت جای مدیر عامل شرکت وست ویژن نبوده و نخواهم بود چون اگر جای ایشان بودم و یک ذره انصاف و مردانگی داشتم حتما چاره ای جز خودکشی نداشتم. نویسنده: یکشنبه 25 فروردین1387 ساعت: 0:35 از مدیر عامل شرکت وست ویژن سپاسگذارم نه به خاطر خدمات و زحماتش بلکه به خاطر این سپاسگذارم که باعث شد چشمهای من نسبت به حقایق پشت پرده تمامی نتورکها و امثال آن باز شود و بدانم که هیچ ثروتی بدون زحمت کشیدن میسر نیست مگر با کلاهبرداری!!! | ||
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 12:29
نامش ابوالفضل است .همیشه شنیدن نام ابوالفضل تمام خوبی های عالم را در ذهن تداعی می کند.جوانمردی ,انسانیت ,خدا ترسی ,وقف دیگران شدن ,خود را ندیدن و فراموش کردن ,حتی استفاده نکردن از بهترین نعمت الهی بخاطر دیگر بندگانش ,به سختی افتادن بخاطر آسایش دیگران ,حسین را با خلوص کامل فریاد کشیدن ,نامش را بر زبان جاری نمودن در شرایط دشوار و سخت,فدا شدن و قربانی شدن
نامش فضیلت را تداعی می کند .ابوالفضل افتخار هر مسلمانی در سرتاسر دنیاست .
ابوالفض یک نام برتر و یک برند خدایی است چگونه برای استفاده از نام یک شرکت و برند آن باید ضوابط آن را مراعات کنیم بدون کم و کاست اگر غیر ازاین باشد نام برند را عودت می گیرند
آقای بابایی برچسب ابوالفضل را دارد من اگر جای او بودم تقدس برندش را بیشتر حفظ می کردم.
باشد که لایق جانان شویم.
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 15:26
فقط سر چند تا پرزنت و فالو به صورت ناشناس می نشستم تا ایراد کارم را از زبان مردم بشنوم و فکر نکنم هنر کردم 4تا صنایع دستی از مد افتاده که توی بازار همه ایران دقیقا" نصف قیمت یا کمتر است و یک سیم کارت که اصلا" معلوم نیست کی و کجا به درد می خورد را به کدام بی عقلی می توان غالب کرد و اونوقت قدر بازاریاب هایی که دارند این اجناس را اونهم نه یکی دو تا حتی تا 10 تا به دیگران می فروشند را درک می کردم و به جای اینکه پشت همه رو خالی کنم و برم دبی یه کم بیشتر وجدانمو به کمک می گرفتم و ایرادو سر لیدر ها نمی انداختم اّقا واقعا" گل گفتی شرکتی که کوره لیدر سوزی راه بندازه بهتر از این نمیشه شرکتی که مدیر عاملش جلوی روی همه هر چی دلش می خواد بار اّرش رزقی و بقیه بکنه شوخی و جدی عاقبتش همینه که فراری بشه
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 15:37
من نه سواد اّقای دکتر! رو دارم نه پولش و نه پارتیش ولی من از اّقای دکتر چند تا سئوال دارم
اّیا بدون طرح در اّمد زایی می تونید این اّت واّشغال هایی که با کیفیت پایین و قیمت چند برابر بازار ارائه می شه رو بفروشید؟
اگر می تونید اّیا کسی برای 3و3 22 هزار تومان نت کار می کنه اونم با این شرایط؟
اّیا در مورد کار عملی نت اطلاع دارید؟
اّیا از برنامه ریزی برای اّینده چیزی می فهمید؟
اّیا وجدان دارید؟
اگر همه اینها را جواب مثبت می دهید اّیا از ابتدا فکر اینها را می کردید؟
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 17:3
سلام آقای دلال زاده من مدیر یکی از وبلاگهای وست هستم و خیر سرم هنوز هم مشغول هستم و نمیدانم واقعا سر خودم را گول میزنم یا مجبورم مقاومت کنم دوستان میگفتن شاید دکتر بازهم استراتژی جدید و یا برگ ریزون رو ادامه میدن ولی میخوام بدونم اگر شرکتی به تعهداتش درست عمل کنه و بازاریاباش هم طبق قانون شرکت پیش برن دیگه چه نیازیه که اینهمه موش و گربه بازی براه بیافته تکلیف صدها نفر مثل من که صادقانه از همه چیشون گدشتن و با چنگ و دندون ایستادگی کردن و هرچی تهمت و سختی بود تحمل کردن چی می شه واقعا چرا دکتر به فکر امثال من نیست تاسیس یه بانک تو نیوزلند و بردن دفتر به دبی چه فایده ای برای ما داره تا زمانیکه دفتر شرکت توی تهران بود کسی جوابگوی درست حسابی برای ما نبود وای به حالیکه بخواد بره دبی در نهایت فقط دوست دارم دکتر به این سادگی به سربازان خودش پشت نکنه
نویسنده:
جمعه 23 فروردین1387 ساعت: 4:3
آقایان . فکرشو که میکنم میبینم که جناب دکتر 1.5 سال پیش اعلام کرد که مین دیگر نمیخواهم کار کنم . بیایید شرکت رو با 1 میلیارد کالا تحویلتان دهم . یادمان هست ؟ چرا هیچ کداممان جرات نکردیم ؟ هنوز دیر نشده . اونهایی که راست میگن بیایند با هم از بابایی بخواهیم که شرکت را به ما تحویل دهد خودمان اداره کنیم . نکند شما گوشت میخواهید که در مقابل دولت بیاستد و هر وقت هم که مشکلی پیش آمد شرکت خودش برود حل کند . من که فکر میکنم بابایی کار درستی کرد که دیگه نمیخواد با ما کار کند . اونهایی که راست میگن بیان جلو . جناب آقای دلال زاده شماره تان را بدهید و خودتان پیشرو شوید و ما پشت سرتان . البته اگر راست میگویید . انشاالله تایید میکنید دیگه ؟ منتظر شماره تلفنتان هستم.
نویسنده:
جمعه 23 فروردین1387 ساعت: 12:54
با سلام اگه جای مدیر عامل وست بودم یه کاری می کردم گروه بابل آف نشه اکثریت بابلی ها کار نمیکنند چون اعتمادی به وست ندارند تمام مجموعه آف شدن لیدر هم نداریم جایگاهها بلاکه و... منی که وستو به ینوان کار اصلیم قرار دادم بشینم تو خونه ؟چه باید کرد شما بگین اگه جای من بودین چی کار میکردین؟امیدی برای کارکردن داشتین؟حالا شما بگین جای مدیر عامل وست بودین چه میکردین؟
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 10:30
باعرض سلام ودرودفراوان....جناب اقای دلال زاده من میخواستم همین سوال رو ازشما بپرسم که اگر شما امروز جای مدیر عامل شرکت وست ویژن بودید چه میکردید؟!خدا وکیلی اینو دیگه جواب بدید؟!
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 22:25
کار نت ورک را به کارکرده نت ورک می سپردم.
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 22:28
به جای محصولاتی که واقعا ارزش نصف قیمت بازار را دارند دو تا محصول با ارزش واقعی توی سایت میگذاشتم همین
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 22:33
مثل همین حالا می گفتم گور بابای هر حرفی که تا حالا زدم تقصیرات رو به گردن لیدرها و... می انداختم کوره لیدر سوزی را راه می انداختم شرکت را به یک جای امن مثل دبی منتقل میکردم تا خطرات گیرهای دولت هم کم شود قوانین جدید وضع می کردم تا همه کم کم اّف بشن وبا بانک و تکنولوژی جدید حال می کردم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 22:48
اصول اولیه و ابتدایی نت ورک را اّموزش عملی می دیدم! برای این کار یه خرید توی وست زیر دست یک لیدر میزدم و یکسال واقعا" طبق اصول نتورک کار میکردم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 22:49
معنی نت را میفهمیدم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 22:52
اینقدر خودم را برحق ودیگران را ناحق نمیدانستم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 22:56
فقط بلندپروازی خودم را درنظر نمی گرفتم کمی هم فکر میکردم که دیگرانی که اعتبار و حیثیت و وقت خودرادر کار نت گذاشته اند هم بلندپروازی هایی دارند و گناهی نکردهاند که به پلن وشرکت ایشان اعتماد کرده اند و 2و3 سال وقت صرف نت کرده اند
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 22:57
کار را به کاردان می سپردم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:0
شفاف سازی می کردم. نت یعنی برنامه ریزی ما طی یکسال گذشته چطوری می تونستیم برنامه ریزی کنیم وقتی از فردای خودمان هم خبر نداشتیم؟
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:3
همین کاری که تا حالا کرده توی تب نت ونت بازی سودمو از نت می بردم توی تب اینوست از اینوست خوب از احساسات و هدفهای دیگران به نفع خودم استفاده میکردم و بعد مثل حالا می زدم به چاک و کاری می کردم که همه ذره ذره اّف بشن
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:7
می رفتم پیش پاتمن و ویجی اسواران یه کم معرفت و نت داری یاد میگرفتم حداقل سی دی های جو فابریکاس را تفننی نگاه میکردم که یه چیزی از نت حالیم بشه الحق که روی کوئست را سفید کرده
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:9
به جای به به وتعریف الکی از خودم توی 30 تا پرزنت و فالو شرکت میکردم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:11
یک دوره کلاس تکنولوژی فکر را شرکت میکردم!!!
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:18
بیشتر بالا سر زن وبچه ام بودم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:25
از اول سنگ بزرگ برنمی داشتم که حالا از پسش بر نیام به جای مقایسه خودم با شرکتهای ناتوان با شرکتهای توانا رقابت می کردم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:26
به اّخرتم هم فکر میکردم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:28
باسلام خدمت شما من اگر جای شما بودم به کسانی که هنوز کار میکننداهمیت بیشتری میدادم وپلن سیلور را جمع نمیکردم و کالاهای جی بانکی را زودتر به دستشان میرساندم وتکلیف پورسانتهایی که هنوز نقد نشده اند مشخص میکردم و یک تلفن برای جواب گویی به ما میدادید شما لطفا تکلیف بازاریابانی که هنوز پای کارند را مشخص کنید نذارید ما جوابگوی همه باشیم حلا شما باشید با وجدانتان
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:29
باعرض سلام خدمت شما من اگر جای شما باشم پلن سیلور را جمع نمیکردم چون کسانی هستند که واقعا پای کارند یا اینکه حداقل کلاهای جی بانکی رازودتر به دست بازاریابان میرساندم و تکلیف پورسانت های نقد نشده را روشن می کردم و یک شماره تماس به بازاریابان می دادم حالا شما میدانید با وجدان خودتان
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:44
من اگه مثل اّقای دکتر در دبی زندگی میکردم یه سر به فستیوال ایرانیان در دبی که به دلیل داشتن اسپانسرهای قوی مجانی هم بود میزدم میدونید که کوئست نت یکی از اسپانسرهاش بود.و تبلیغ وسیعی هم درشبکه ماهواره کرد. من کوئستی نیستم ولی در جواب گله ای که یکبار اّقای دکتر از این کردند که چرا وست ویژنی ها مثل کوئستی ها تعصب ندارند میگم اّدم برای کسی میمیره که براش تب کنه خیر سرمون توی یک شرکت غیر هرمی کار میکنیم هر فالوئی که بره دادگستری استعلام کنه که اّیا شرکت و فقط شرکت و خود شرکت مجوز فعالیت داره دیگه پیداش نمیشه هر لحظه از طرف افرادی که اجناسشونو برای قیمت گذاشتن به بازار بردن تهدید به شکایت می شیم شرکت معتبرمون هم میگه اول برید کلانتری و دادسرا و... خوب که اّبرو و حیثیتتان رفت اگه سند داشتید و کارتون به بازداشت گاه نرسیدما یه اقدامی براتتون میکنیم پرستیژ باید از شرکت به دیگران انتقال داده شود دیسیپلین از اّموزشهای واقعی میاّیداز شرکتی که فقط دنبال زیر اّب زنی برای لیدرها و جاسوس پروری و لینک زنی است چه توقعی داریم
نویسنده:
چهارشنبه 21 فروردین1387 ساعت: 23:47
روزی که جیک جیک مستونم بود فکر زمستونمم بود
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 0:0
دور از شتر میخوابیدم که خواب اّشفته نبینم
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 0:4
یه کسایی مثل آپ کن های مرجع رو که کم هم نیستند
به زباله دان تاریخ نتورک ایران میفرستادم. مسلما" تعداد زیادی هم مظلومانه بخاطر این افراد قربانی میشند
ولی چاره ای نیست!
جلوی ضرر رو هر وقت بگیری سوده؟
دیگه تکیه به دیوار شکسته بسه!!! دیگه تهمت و افترا بسه!!!دیگه ندونم کاری و ادعا و مفت خوری بسه!!! (قدر زر زرگر شناسد قدر گوهر گوهری)
بهم ثابت شد وقتی در قبال پول درآوردن پای زحمت و تلاش رنج کشیدن به میون میاد (بابایی های)ایران بد ترین ها هستند... همه منتظر معجزه اند.....در صورتی که بعد از دیدن معجزه باید پشت سر قوم بنی اسرائیل نماز اقتدا کرد!!!!!
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 0:4
ای باباشما هنوز مثل جهان سومیها دارید نت کار میکنید؟بیاین باهم بریم سفر دبی دبی
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 0:14
اّقا ما خودمان توهین و افترا هستیم میگی نه:
جرات دارید به کسی بگید نت کار میکنید؟
جرات کردید توی عید به فامیل سر بزنید؟ (چه پرزنت شده چه ورودی چه فالوئی)
جرات دارید تو روی پدر و مادرتون که میگفتن دنبال کار باش نگاه کنید؟
از همه بدتر جرات دارید به کسی بگید که سال گذشته روزی 12 ساعت کار کار کار کرده اید؟
اّقا نت ورکر یعنی بدقول اوس کول چاخان بی اّبرو کنه تنبل خلاف کار و... دیگه چه توهین وافترایی
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 0:19
5دقیقه سکوت می کردم و خودم رو جای نت ورکرهایی که می خوان کار کنن می ذاشتم و از دیدگاه یک نت ورکر و نه یک مدیر عامل واقعا" کارهای خودمو بررسی میکردم
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 0:22
ما که خرجمون از پلان سیلور در اومد و رفتیم بانک زدیم و دانشگاه هم آوردیم
شما هم بروید فکر نون کنید که خربوزه آبه!
نویسنده:
پنجشنبه 22 فروردین1387 ساعت: 0:28
ما هیچ وقت نمی تونیم جای بزرگان رو بگیریم همون بهتر که ما یه نت ورکر ساده هستیم اّبرو و اعتبار و عقل و شعور و منطقمان رو وسط گذاشته ایم و لگد مال شده ایم خدا رو شکر که پول اّنچنانی نگرفته ایم خدا رو شکر که روزی 7 .8 ساعت در کنار مجموعه مان بوده ایم خدا رو شکر که بهترین دوستانمان را از دست داده ایم خدا رو شکر که باید از منفی صد درجه شروع کنیم اما خدا رو شکر که به یکی از هدفهایمان هم نرسیده ایم ایران هم هستیم جایی هم نمیریم کرایه تاکسی هم نداریم تا 2تا خیابون اونورتر بریم خدارو شکر که وام ازدواجمان را هم صرف نت کردیم اّخیش وجدان راحت چه حالی می ده
با تشکر از وبلاگhttp://www.team-vast.blogfa.com/
قابل توجه مشتریان و بازاریابان گرامی :
شرکت وست ویژن در راستای بین المللی نمودن بازار خود و ارتقاء سطح کاری ، از همان ابتدا سعی داشت تا بتواند راهبردهای جدیدی را برای خود طراحی نماید و در این راستا داشتن یک بانک مستقل و همچنین دانشگاه از این موارد بود .
خدا را شاکریم که در نهایت تمامی سعی و تلاشها به ثمر رسید وموافقت با مجوز بانک با فعالیت بین المللی برای این شرکت از سوی دولت نیوزلند انجام شد و این شرکت با دارا شدن این مجوز میرود تا حیات جدیدی را برای خود رقم زند .
محدوده فعالیت این مجوز به شرح ذیل است :
1-ارائه امور مالی
2-دریافت و پرداخت
3-صدور دسته چک
4-بازنمودن حسابهای جاری ،سپرده مدت دار
5- گشایش اعتبارات اسنادی
LC6-گشایش
7-انجام امور بازاریابی
8-دریافت و انتقال ارز به بانکهای سراسر جهان .
9-صدور کارتهای اعتباری
10-شرکت نمودن در امور بین بانکی و خرید و فروش ارز و ارتباط با مراکز بورس بین المللی.
این شرکت با دریافت این مجوز سعی دارد تا شیوه عملیاتی و بازاریابی جدیدی را ایجاد کند و در این راستا 2 پلان سیلور و بین المللی با هم ادغام خواهد شد و تنها یک پلان منفرد برای فعالیت وجود خواهد داشت . نرم افزار جدید در حال طراحی است که اطلاعات 2 پلان را با یک دیگر ادغام نماید . همچنین فعالیت بازاریابان در راستای اهداف جدید شرکت فیلتر شده و با قوانین جدید همراه خواهد شد . دفتر مرکزی شرکت نیز به کشور امارات شهر دبی منتقل میشود .
تمامی مشتریان گرامی که ثبت نام خود را انجام داده اند ولی کالایی را جهت خرید انتخاب ننموده اند در خواست میشود تا نهایتا تا 2 ماه آینده اقدام به انتخاب کالای خود نمایند.
تلفن های جدید شرکت در دبی بزودی اعلام میشود .
شرکت سعی دارد تا در ۳ یا ۴ ماه آینده سایت اینترنتی و همچنین نرم افزار بانکداری خود را به اتمام رسانده تا مشتریان و بازاریابان بتوانند حساب بانکی خود را گشایش نموده و از امکانات آن بهره مند شوند . نام بانک و وب سایت اینترنتی بانک پس از اتمام نرم افزار یکپارچه بانکداری اعلام خواهد شد .
منبع: سایت رسمی
شرایط استفاده از استپ 8 ؛
کسانی که در دوره های محاسباتی معین شده که در ذیل مشخص شده اند ثبت نام کرده اند و تا کنون هیچگونه فعالیتی نداشته اند و نیز پورسانتی دریافت نکرده اند با توجه به هر محدوده زمانی مبلغی به صورت استپ 8 به آنها پرداخت خواهد شد .
دوره اول : دوره محاسباتی 55 تا ابتدای دورهء محاسباتی 104 ؛ کسانی که تاریخ ثبت نام آنها در این محدوده زمانی باشد مبلغ 30000 ریال بابت استپ 8 به ایشان تعلق می گیرد .
دوره دوم : دوره محاسباتی 104 تا ابتدای دورهء محاسباتی 119 ؛ کسانی که تاریخ ثبت نام آنها در این محدوده زمانی باشد مبلغ 20000 ریال بابت استپ 8 به ایشان تعلق می گیرد .
دوره سوم : دوره محاسباتی 119 تا ابتدای دورهء محاسباتی 124 ؛ کسانی که تاریخ ثبت نام آنها در این محدوده زمانی باشد مبلغ 10000 ریال بابت استپ 8 به ایشان تعلق می گیرد .
مراحل استفاده از استپ 8 ؛
مرحله اول : چنانچه فرد تمایل داشته باشد که مبلغ مورد نظر را به ای بانک خود انتقال دهد می تواند با انتخاب گزینه " انتقال به ای بانک" ، مبلغ را به ای بانک خود منتقل نماید .
مرحله دوم : اگر شخص درخواست ثبت نام در آموزش اینترنتی زبان انگلیسی را داشته باشد می تواند با تکمیل گزینه " خرید پکیج" از مبلغ استپ 8 خود برای فعالسازی آموزش زبان انگلیسی در دفتر کار خود استفاده نماید .
لازم به ذکر است که فرد می تواند تنها از یکی از دو مرحله بالا استفاده نماید .
نکته قابل ذکر دیگر اینکه گزینه های استفاده از استپ 8 فقط برای کسانی که استپ 8 به آنان تعلق می گیرد فعال خواهد بود .
سایت رسمی شرکت

